Artystyczna lekkość
Hexeline przenosi nas w odległe zakątki Azji. W letniej atmosferze spokoju, relaksu i kontemplacji natury odnajdujemy eleganckie i bardzo stylowe stroje z kolekcji wiosenno – letniej. Każde zdjęcie kampanii SS16 opowiada tu swoją historię.
Sesję wizerunkową wykonał Marcin Kempski, współzałożyciel agencji I LIKE PHOTO, współpracującej z najlepszymi magazynami i firmami na świecie. Dużym sukcesem marki jest również film wizerunkowy, który otrzymał 3 nagrody w konkursie reklamy KTR.
W tym sezonie Hexeline stawia na klasykę z nutą nonszalancji i artystycznego szaleństwa. Barwy doskonale wpasowują się w najnowsze trendy. Halina Zawadzka projektantka i inicjatorka Hexeline wiele czerpie z obserwacji otaczającego ją świata, tworząc markę premium, pełną artystycznych odniesień.
W tym roku marka Hexeline rozpoczęła współpracę z Galerią Stalowa. Już niebawem warszawskie klientki, będą mogły w salonach obejrzeć wybrane obrazy z galerii i otrzymają kupony rabatowe na zakup dzieł sztuki w Galerii Stalowej. Głównym założeniem galerii mieszczącej się na warszawskiej Pradze jest zapewnienie profesjonalnych warunków promocji młodym polskim artystom, zwłaszcza malarzom. Hexeline, jako marka o mocnej pozycji wspiera młodych polskich artystów, którzy chcą zaistnieć na rynku. Stąd też pomysł współpracy z Galerią Sztuki Stalowa w Warszawie.
.
.
Artystyczna lekkość