NEVER A TOURIST
Wszyscy lubimy podróżować, ale nikt z nas nie lubi być nazywany turystą. Dlatego będąc w nowym miejscu staramy się żyć jak miejscowi, ponieważ wnikanie w życie lokalnych społeczności sprawia, że doświadczenie z podróży jest o wiele bardziej autentyczne i niezapomniane.
Firma Eastpak w nowej kampanii na sezon FALL’19 ubrała tę ideę w silną i przekonującą historię. Przedstawia podróżników wtapiających się w otoczenie miejsca w którym się znajdują, wyposażonych w najnowszy sprzęt podróżny. Od Chinatown po dzielnicę biznesową od wspaniałych miejskich szlaków po bar na dachu.
Eastpak tworzy torby i plecaki, które inspirują ludzi do bycia w ciągłym ruchu, od 1952 roku. Od producenta wojskowych plecaków i toreb dla armii amerykańskiej do wiodącej marki lifestyle'owej dla ludzi, którzy mieszkają, pracują i bawią się w mieście. Od 2000 roku Eastpak jest częścią portfolio międzynarodowych marek VF. Eastpak znajduje się w całym szeregu stylowych i funkcjonalnych plecaków, toreb na ramię, sprzętu podróżnego i akcesoriów.
.
NEVER A TOURIST