28-03-2019
I AM WHAT I AM
I AM WHAT I AM, czyli hasło przewodnie kampanii od lat jest głównym przesłaniem marki. Mango silnie wspiera tę ideę, wyraźnie podkreślając, że „moda to postawa, to czucie się dobrze we własnej skórze i powiedzenie tego jasno i wyraźnie, bez owijania w bawełnę, bez ograniczeń, proklamując piękno bez barier i we własnym stylu”. W najnowszej kampanii Violeta by Mango wystąpiły Paloma Elsesser, Lorena Durán oraz Iza Ijzerman.
Zdjęcia do kampanii wykonał fotograf Bill Gentle. Za miejsce sesji posłużyło mu kolumbijskie miasto Cartagena de Indias, gdzie nagrano również oficjalny film promujący modowe propozycje na ten sezon. Rytm i charakter zdjęć odzwierciedla tropikalny klimat i zrelaksowaną atmosferę Karaibów, które stanowiły inspirację dla tej letniej kolekcji.
Najnowsze propozycje linii Violeta by Mango prezentują młodzieżowy, współczesny i odważny styl, skonstruowany na bazie kwiecistych wzorów i lekkich sukienek połączonych z intensywnymi, pełnymi światła kolorami. Violeta by Mango oferuje modę plus size dla młodych kobiet o krągłej figurze, które chcą czuć się piękne, seksowne i modnie ubrane. Istotą tego projektu są dopracowane pod względem technicznym kroje oraz wysoka jakość oferowanych produktów. Kolekcja zawiera stroje idealne na każdą okazję – zostały one bowiem stworzone z myślą o wygodzie, kobiecości oraz panujących obecnie trendach.
I AM WHAT I AM