4 LINIE
Światowej sławy topmodelka została twarzą najnowszej kolekcji marki Patrizia Aryton. Przed obiektywem fotografki, Magdaleny Łuniewskiej, Natalia Siódmiak zaprezentowała cztery główne linie kolekcji, a także efekty współpracy między Patrizia Aryton a projektantem Dawidem Tomaszewskim. Wszystko to w prostej, a jednocześnie wyrafinowanej sesji,pełnej kolorów i subtelnego, ale zmysłowego piękna.
Modern Retro, Twisted Classics, Outdoor Chic i Urban Nomad, to cztery zróżnicowane pod względem charakteru i nastroju linie, które pozwalają na stworzenie komplementarnych stylizacji. Wspólnym mianownikiem dla poszczególnych tematów jest opowieść o zmysłowej kobiecości oraz reinterpretacji klasyki w połączeniu z najnowszymi tendencjami. Wszystkie elementy kolekcji powstały z uwzględnieniem najwyższych jakości materiałów oraz doskonałych form. W rolę gwiazdy kampanii wcieliła się Natalia Siódmiak, światowej sławy topmodelka, która pracowała dla takich domów mody, jak Givenchy, Chanel czy Alexander Wang, a sesje z jej udziałem pojawiają się regularnie w Harper’s Bazaar czy Vogue.
Magdalenie Łuniewskiej, która kolejny raz stanęła za obiektywem portretując kampanię marki, udało się stworzyć fotografie, które tworzą wyjątkowo spójną całość, a jednocześnie podkreślają zróżnicowanie poszczególnych linii. W kampanii widzimy też projekty stworzone we współpracy z Dawidem Tomaszewskim, pokazane po raz pierwszy w styczniu br. podczas Mercedes-Benz Fashion Week Berlin.
.
4 LINIE