10-03-2018

ULTRAKOBIECOŚĆ I DESIGN

Za nami pierwsza w tym roku odsłona Mercure Fashion Night, tym razem we współpracy z atelier Mario Menezi. Pokaz mody, którego choreografię przygotował Jarosław Szado, miał miejsce w hotelu Mercure Kraków Stare Miasto. Wydarzenie poprowadził znany dziennikarz - Mateusz Hładki. Wśród gości zobaczyć mogliśmy m.in. Kasię Cerekwicką, Katarzynę Paskudę, Beatę Kozidrak, Otylię Jędrzejczak, Dorotę Gardias i Agatę Steczkowską, która wystąpiła również w roli modelki.

8. marca, w Dzień Kobiet odbyła się wielka gala mody Mercure Fashion Night w Krakowie.  Podczas wydarzenia miał miejsce pokaz mody atelier Mario Menezi. Marka od blisko 20 lat tworzy w Polsce modę na najwyższym poziomie w segmencie krawiectwa miarowego, które kultywują jej założyciele – Dorota i Dariusz Pieniak. Połączenie marki hotelowej Mercure i Mario Menezi nie było przypadkowe. Nowoczesność i stylowość prezentowana w ujęciu modowym to wartości, które naturalnie wpisują się w filozofię marki Mercure – stawiającej niebanalny design lokalnie inspirowanych wnętrz.

"Prezentowane kreacje idealnie łączą się z wnętrzami naszego hotelu. Są nowoczesne, mają swój wyrazisty styl i charakter. Hotel Mercure Kraków Stare Miasto oddaje duszę krakowskiego klimatu i dobrego smaku, wartości, które ważne są także w świecie mody” – mówi Tomasz Schweda, Dyrektor Operacyjny Hotelu.

Zaprezentowana 8 marca kolekcja powstała specjalnie na pierwsze tegoroczne wydarzenie z serii Mercure Fashion Night. Dedykowana jest kobietom szukającym nowych doznań, zarówno na płaszczyźnie zawodowej, jak również w życiu prywatnym. Trzy wyjątkowe, kobiece linie: business, koktajl oraz kreacje wieczorowe odnoszą się do innej sfery życia. Łączą przy tym seksapil, romantyzm oraz najlepszej jakości tkaniny i nowoczesne wzornictwo.

Wydarzenie zgromadziło blisko 200 gości – klientów, partnerów biznesowych, a także przedstawicieli Le Club AccorHotels, wyróżnionych uczestników programu lojalnościowego, media oraz gwiazdy ze świata kultury i sztuki.

Patronatem mediowym pokaz objęły redakcje Fashion Magazine, fashionpost.pl. oraz magazyn Gentelman odpowiednią oprawę pokazu zadbali Partnerzy wydarzenia. Pierwszym z nich jest AltraDea, młoda polska marka biżuterii modowej tworzonej z myślą o podkreślaniu złożonej kobiecej osobowości. Partnerem pokazu była również marka Primamoda, która w swojej ofercie posiada włoskie obuwie damskie oraz męskie z najwyższej jakości skór, a także modne torebki i akcesoria. Wśród Partnerów obecna była także firma Gatta, która od kilkudziesięciu lat wspiera polskie kobiety wysokiej jakości bielizną, ubraniami, rajstopami oraz dodatkami. Marka Esteé Lauder, jedna z najbardziej uznanych firm kosmetycznych na świecie, zadbała natomiast o perfekcyjny makijaż modelek.

ULTRAKOBIECOŚĆ I DESIGN

zobacz inne

  • ZDJĘCIE NA TALERZU. KONKURS

  • NAUKA ZBLIŻEŃ

  • NATIONAL AWARDS - LAUREACI

  • 50 WPŁYWOWYCH KOBIET SUKCESU